Första dagen efter praktiken


153691-2

Kurs fyra och den sista för terminen började idag. Kan inte för mitt liv komma på vem som tagit beslutet att terminen alltid ska gå över hela jul och nyår ?!?
Till råga på allt är det en kurs som verkar behöva en hel del studier. Böcker som från pärm till pärm ska var med på tentan. Länkar på internet som ligger på 350 sidor ( !! ) *suckar tungt*
Så var det med julfriden !

Igår kväll var det heller ingen frid här hemma. En hemskt tragisk film på tv 4 råkade jag slå på "John Q"
Himmel vad jag grät !! Trodde inte jag skulle se så fräsch ut som jag faktiskt gjorde i morse !
Ibland känns det som om allt bara rasar och så är det när jag ser sånna filmer !

I morgon kommer min kära Thyra på middag, henne har jag inte sett på år och dar. Det ska bli kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback