GOTT NYTT ÅR !

En annan har haft lyxan att jobba till 23 i kväll !
JA det har verkligen varit lyxigt, för en gångs skull har man haft tid att sitta ner och prata lite extra.
Många har varit bortresta under dagen hos släkt och vänner så det har varit relativt lungt. Jag hann tom träffa sonen på middagsrasten *mys pys*

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska vara uppe till klockan slår tolv eller om jag ska krypa ner i sängen ?  Jag ska ändå upp kl 6 i morgonbitti, så även om jag inte är trött nu så lär jag väl vara det när klockan ringer !!

I morgon kväll ska jag slå tänderna i det sista på grupparbetet. Tycker jag har fått till det mesta rätt så bra. Nu ska jag bara koppla till lagarna + etikboken ( som jag inte har hemma så det blir värre med det .... ) 
Beställde förresten en anatomibok i går ... 391 :- ............ Första boken jag bestämmer mig för att köpa !

Undra om min katt är fet eller på tjocken ( !! ) Nåja, det märker vi nästa år !!

Det blir nog sängen ändå .... Så ring inte mig :-P

Gott nytt år allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback