Baaaah !

Värsta sköna sommarvärmen ute idag !
Sitter på min balkong mes skolpapperna och svettas ( !! )
Och vad ska jag då göra en så fin dag som denna ??
JOO, gå och jobba :(

Va sjutton.. Måste avtala med Pohlman innan jag bokar in något nästa gång !
Bara tanken på att jag ska bege mig om ngn timme gör att jag tappar lusten att ta itu med något nu.
Till råga på allt har jag ont i ryggen också.

Har haft tvättstugan på morgonen så något vettigt har jag gjort. Blir till att gå ut igen och skumma igenom fler papper till skolan. Läggs på hög innan jag tar tag i det !

Jag hade förresten full pott på min mikrobiologi-tenta !!! *hjular*
Och farmakologin gick också bra. Bara tre fel och MVG !

Som Sandra skrev varför ska man blir en sjuk-sköterska när man kan bli en hygien(isk ) -sköterska

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha då får vi allt hoppas att det är bättre med din tandvärk.. eller tandköttsvärk eller vad det var ;)

2007-04-14 @ 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback