Nu är det bara en dag kvar !!

I morgon är sista dagen att jobba. På måndag drar skolan igång igen !
Måndag och tisdag blir det info-möte och onsdagen är min fridag så Torsdag blir första dagen på min praktikplats.
Neurologen avd 27 i Lund.
Hoppas det blir så intressant som jag tror det ska bli.
I helgen måste jag ta tag i mina "läkemedels-räknings-böcker" också, tydligen är det diagnostiskt prov måndag eftermiddag. Vad är det för plågeri ?

Idag fyller Bellan 10 år !! GRATTIS GUMMAN !
Jag har varit hos henne och grattat. Hon fick en dvd-spelare, någon film och någon ny bok av oss. Saknades en scartkabel tyvärr så jag kunde inte koppla in den. TYPISKT !
Får fixa det så hon kan se sina nya filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback