Snodd :-P

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ja man gör ju det ...
Gnälla: Jaaaa ständigt :)
Ha ångest: Ja, särskilt beslutångest
Drömma mardrömmar: Nej det händer inte så ofta, däremot skumma drömmar.
Ta droger: Bara socker !
Hata folk: Nja hata och hata... Nej..
Lita på folk: Absolut INTE

VEM...
Saknar du: Mormor och morfar
Vill du slå: Jag skulle bara se töntig ut om jag fick för mig att slåss
Kramade du sist: Något av barnen på fritids som jag sa hejdå till nyss
Vill du bli galet full med: Jag blir ju aldrig full
Gjorde dig riktigt glad senast: Ett barn på fritids igen
Ringde dig senast: Tobbe, själv har jag försökt ringa Sandra, men hon behagar inte svara !!

HAR DU...
Förföljelsemani: nä.
Tvångstankar: nä
Komplex: nä
Kysst någon: Ja.
Rymt hemifrån: nej.
Tuttat eld på nåt: Nåt ? Grillkol i så fall  

HUR...
Mycket pengar har du: Lagom
Bäddar du sängen: Nä, bara om jag väntar gäster
Ofta städar du: Dammsuger varje dag, storstädar typ varannan vecka ?
Många stör du dig på: MÅNGA :-P
Ofta träffar du din familj: Barnen varje dag, mina föräldrar och syskon ett par ggr / månad
Mycket äter du: Beror på vad som serveras och var jag är ...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste bara fråga: Hur var det med filten som låg på sängen på Bodekullsgatan med anledning av tuttat på. Har du förträngt det? Förlåt jag kunde inte låta bli. Kram mamma

2007-08-08 @ 10:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback