Åhh gnäll och kink ..

Min mage vill inte med mig :-(

Efter en timmes föreläsning igår körde jag hem för jag kände mig inge bra.
I natt sov jag och åt frukost i morse, sen började det minsann igen..
Svider och kör och kniper och ... *snyft*

Jag hade lovat dottern och hennes kompis att vi skulle köra och handla nu på morgonen.
Det blev i stället. Jag körde dom till affären och väntade i bilen ( !!! ) Kul att sitta där en timme och inte kom jag ihåg min anatomibok heller ...
Jo efter en halvtimme gick jag förresten bort till BR-leksaker som låg 100 m bort och köpte sonens födelsedagspresent.
Sen tillbaka till bilen igen och tittade på folk.

Har kommit på att det är MÅNGA som anser sig ha rätt till "familjeparkering" när dom är två kompisar i 30-års åldern. Men jag kan ju inte avgöra om dom anser sig vara en familj eller inte....
Tycker i alla fall att det näääästan är lika fräckt som att ta en handikapp-plats.
Men när den riktiga familjen kommer och ska ha ut sina barn och vagnar så hoppas jag att dom skrapar lite på lacken på intill stående bil ... Bara för att visa att dom varit där alltså ..

Förresten var jag in om Netto och skulle ha mjölk nu precis också. Himmel där var en unge som skrek som en galning !!! Då fick jag ännu mer ont i magen och stress-vallningar for genom huvudet.
Jag klarar inte av skrikande barn ... Särskilt inte när jag mår dåligt och affären är knökad med folk och bara en kassa öppen och .... Ihhhhh ...........

Nu ska jag vila så det så !

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Känner igen.
Var på Ica Maxi i går och det var ett barn som gallkrek precis hela tiden och nog sören hade föräldrarna samma takt som mig och tydligen samma inköpslista också *suck* Var jag än befann mig så var de där.
Fattar inte att inte en av dem kunde ta ut barnet tills han lugnat ner sig, de var ju två liksom...nähä skrik som en galning och stör andra bara.
Krya på lilla magen.

Postat av: Alexsandra

krya på dig Hun :)

2007-02-21 @ 05:39:02
URL: http://dendaralexsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback