Dagens tidning

Tar upp "allt" som ska hända under 2007
Bla kommer Joakim Thåström att fylla 50 år ( !! ) Himmel visste inte att han var så "gammal"

Dom har också konstaterat att försäljningen av stringtrosor minskat och den mest populära modellen är hipsters ! Som om det var någon överraskning för mig ?? Jag är alltid före min tid :-D
Dom där stringtrosorna är både förbannat obekväma och infektionsvänliga !! *urk*

Vidare ett hemma-hos-repotage i en nybyggd villa. Om jag får uttala mig så skulle jag inte vilja bo där !!
Tre våningar med köket på tredje plan och en svängd hall utan raka väggar !
Nog för att man såg turning torso genom fönstret men jag tror fortfarande jag uppskattar att hålla mig i ett och samma plan med utsikt över stabil mark !!

En liten annons om en stor barnloppis hittade jag också och eftersom jag har ett svagt sinne för att plocka, pilla och leta i stora lådor skrot så klippte jag naturligtvis ut den :-P

Nu är min äpplekaka i ugnen strax klar så jag avrundar med att fråga om ni verkligen visste;

En kackerlacka om "halshuggs" överlever i nio dygn innan den till slut svälter ihjäl !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback