Ingen orkar läsa men det struntar jag i :)

 Vem är du?
Jennie :)
-Attityd?
Likgiltig
-Ålder?
30 + några månader
-E-post?
ja
-Du kommer från:
Malmö
-Du bor i:
En lägenhet ett tag till
-Ekonomi:
Jag har så jag klarar mig
-Civilstatus:
Very busy ;)
-Stjärntecken:
Jungfru
-Internet explorer, Mozilla, Netscape eller annat:
Explorer
-Din bästa egenskap:
Empatisk
-Din sämsta egenskap:
Långsint
-Husdjur:
Japp katt
-Familj:
mamma, pappa, fyra syskon
-Kroppsdel du har mest nytta av:
Tro det eller ej; HJÄRNAN
-Jag sover:
allt för lite
-Kroppsdel du tycker bäst om:
Hmm...
-Djur jag är lik:
Va ? En kille sa till mig när jag var liten att jag hade rådjurs ögon. Räknas det ?
-Tror du på något:
Återfödsel
-Frisyr:
Lagom hängande, men för det mesta uppsatt
-Hårfärg:
Kastanjebrun
-Ögonfärg:
blå-grå
-Längd:
1,74
-Skostorlek:
Big foot 40-41
-Gillar:
sol
-Ogillar:
stress
-Favoritmat:
Flygande jakob, tacos
-Favoritglass:
mjukglass med varm kolasås
-Favoritdessert:
Brylépudding
-Favoritpizza:
Något med oliver
-Favoritdryck:
Loka eller cola-light-lime
-Gillar du godis?:
Beror på vad
-Isåfall vilken sort?:
Choklad och lakrits
-Favoritfilm:
Pearl harbour
-Favoritdag:
En dag när solen skiner, jag är ledig och börsen är full !!
Favoritklädesplagg:
Mjukisbyxor
Favoritbok:
Något med Jane Green tror jag
Musiksmak:
Svenskt
Favoritdoft:
Bebis luktar gott
Favoritblomma:
Liljor
Öl eller Vin:
Näää
Liknar du en kändis:
Jag tycker inte det men jag har hört at jag liknar Grey i Greys anatomy, och en kille sa att jag liknade Stina Dabrowski !! haha
Senast köpta skiva:
Ehhh... det minns jag inte !!!
Senast film på bio:
Längesen, tror det var På andra sidan häcken med dottern
Bästa låt i världen:
Finns många
Senast lästa bok:
Läser en som heter "Svek" just nu *se nedan*
Favoriförfattare:
Jane Green
Skriver du dagbok:
blogg
Bästa årstid:
SOMMAR
Älsklingsfärg:
Brun eller grön
Vad skulle du aldrig ta på dej:
Päls
Vad ville du bli när du var liten:
Sjuksköterska eller barnmorska
Blev du det:
Ja snart klar
Brinner för:
-
Sportbil eller familjebil:
Mamma-car
Katt eller hund:
Katt
Fobier:
Möss
Deppig eller glad:
Det går upp och ner
Politiskt insatt:
Nix
Värdesätter du ärlighet:
Absolut
Brukar du ljuga:
nej, bara om jag kan rädda skinnet på någon
Är det okej med lögner:
Bara i skyddande syfte
Hur tidigt stiger du upp:
rätt tidigt, när jag är ledig runt 8
Är de bra eller dåligt:
Bra då missar jag inte hela dagen
Vem/vilka vet mest om dej:
Min pappa tror jag, han är precis som jag. Eller Sandra  
Gillar du att slåss:
Haha, näää
Vad har du på dej just nu:
Morgonrock
Ikväll ska du:
titta på film med Sandra, äta något gott och tvätta mina handdukar och lakan som jag inte hann med sist
När var du senast riktigt full:
Typ i mitt förra liv ?
Har du snott något i ditt liv:
Hmm räknas en leksaksbil vi hittade på en lekplats och tog med oss hem ?
Hur många handväskor har du:
Handväskor ? Jag äger faktiskt en som jag köpte i Italien i fjol. Fast jag använder ingen !
Hur många biologiska syskon har du?:
Fyra ( halvsyskon )
Vad heter de:
Petra, Jesper, Mattias och Adam
Hur många timmar sover du per natt:
8 - 10
Vem är snyggast i världen:
George Clooney eller Josh Harnett
Vad är du allergisk emot:
Pollen
Ska du duscha ikväll:
nej men om en liten stund ska jag
Vad är det för veckodag:
Lördag
Vilket datum:
21 juni
Vad gör du nästa år:
Hoppas jag rensar ogräs, besöker Öland och ev legoland
Målar du naglarna:
Någon gång med "french"
Vad luktar det hemma hos dej nu:
katt och gamla popcorn ?
Är du uppväxt på stan eller på landet:
I malmö först och sen ute på landet
Har du utländska föräldrar:
Nja, lite tyskt och lite danskt
Gillar du att laga mat:
Ibland
Märkeskläder eller secondhand:
Både och
Hur många par skor äger du:
Ingen aning ! Typ 10 kanske
Var har du ont:
i mina axlar och rygg, som vanligt
Använder du hårspray:
sällan
Favoritsåpa:
Orkar inte följa någon just nu.
Vänsterhänt eller högerhänt:
höger
Favoritserie:
Greys anatomy
Gillar du seriehjältar:
Nja
Vad tycker du om idrott:
Det är väl ok
Gillar du att fotografera:
Ja, men är inget proffs
Salt eller socker:
både och
Tittar du på sport:
JA !
Tränar du:
Periodvis
Har du bra kondition:
Nej tyvärr inte, men jag ger allt när jag väl tränar
Trådlös eller trådmus:
Trådlös
Gillar du ketchup:
Ja
Sushi eller hamburgare:
Har aldrig ätit sushi faktiskt
Små eller stora bokstäver:
Små här, stora och jag skriver för hand
Blyga eller framåt tjejer/killar:
Lagom är bäst
Är du bra på att måla:
Måla vad ? Väggar, absolut !
Vad har du MVG i:
Jag har gamla 1-5 betyg hade 5 i matte och något vårdämne
Vad har du IG i:
Inget, betyg 3 som minst
Inget IG på någon aktuell tenta heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback