Kul sagt på fritids idag.

Det enda positiva med att jobba på fritids är att barnen säger en del roliga saker !

Barn; Din bil är en Saab. Det är en skrotbil !!
Tony; Min bil är inte skrotig !
Barn; Nä men den är byggd av skrot.....



Efter en del tjat ....
Barn; Får vi gå in ?
Rickard; Om en liten stund
Barn; Det har gått en liten stund !
Rickard; Men nu är det bara ytterliggare en liten stundare stundast till...



Barn; Alltså Jennie, min styvpappa han fiser värst i hela världen ! Särskilt när han varit och tränat.. Tro inte att han fiser utanför dörren.. När han väntar tills han kommit in och satt sig i soffan !

När styvpappan senare kom och hämtade var det nära att jag sa; Jasså det är du som fiser så hemskt ... :-P

Kommentarer
Postat av: Linda

haha dom är för roliga...själv föredrar jag dom i fsk-åldern :)

Postat av: emelina

Haha!

2007-07-02 @ 18:50:47
URL: http://foorsberg.blogg.se
Postat av: -Nena-

Ja man får höra en del av barn. Sakers om man egentligen inte vill veta också.
När jag började jobba på dagis för en massa år sedan var det ett barn som berättade för mig att hennes mamma brukade rida hennes pappa + en massa andra detaljer.
Jag tyckte det var jobbigt när de sen kom för att hämta barnet. Visste inte riktigt var jag skulle titta *S*

2007-07-03 @ 11:04:34
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback