Den kräftosten måste varit spetsad

Hela morgonen har jag sprungit mellan tvättstugan och toaletten ( !! )
Det enda jag åt i går kväll var bullar, med kräftost och skinka.
Eftersom Jane också åt av skinkan och var fullt frisk förmodar jag att dom spetsat kräftosten med någon skum bakterie !!

I vilket fall fick jag tvättat, sorterat lite kläder. Två påsar till UFF, en liten till fd svägerskan, lite här och lite där ..

Igår kväll var jag på underklädesparty.
Jag får ångest bara någon nämner ordet underkläder :-S Det är verkligen det värsta jag kan tänka mig att inhandla... I vilket fall provade jag två olika "outfits"
Försäljaren som absolut ville titta, klämma och rätta till sa att det satt SÅÅÅÅ bra ..
Mmmm visst klart hon tyckte för 499 :- ska f*n en BH sitta där den ska !!!!
Men det blev inte ett dugg handlat !
Tacka vet jag Lindex/H&M slit och släng -utbud.
Då behöver man inte gråta blod om man råkar dra ut en tråd ur trosorna..

Förresten vem skulle jag visat upp mig för ? Katten .. haha ..
Kom och titta på mitt nya nattlinne Kattis !!

"Mjjjjjjjjaaaaaaaaaauuuuu" *rusar åt motsatt håll*

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Ja katten blir nog lyckligare om du har underkläder för 499:- *ASG*
Hur kan du bara låta bli att köpa och inte tänka på katten ;)

Håller med dig, Lindex är bra och man kan köpa så mycket mer och ha många ombyten, man slipper tvätta lika ofta och gå utan de dagar man missat tvätttiden *ler*
Hmmm nog tid för att försöka sova nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback