Hur F*N kör folk !!!

Jag kan bli riktigt irriterad när jag är ute och kör bil...

Ligger jag en km under tillåtna hastighet ( eller på den tillåtna ) Så nog sjutton har jag en bil två meter från baken på fem röda...

Om jag i min tur håller ett bra avstånd till bilen före så nog sjutton kommer det någon i sista sekund och köra om ( innan vägen blir enfilig ) klämmer sig in mellan mig och framförvarande bil. SÅ att jag i min tur måste stå på bromsen för att inte ligga en halvmeter från idioten !!!

Idag stannade jag för att släppa ut en bil vid högerregel .. Då kommer det en jäkla "cool kille" i en ( läs förmodligen pappas ) BMW och kör om mig i ungefär 70 km ... ( inne i stan naturligtvis, under 70 kan man ju inte köra där .... ) Tänk om gamla gubben i gröna bilen varit lite yngre och haft bättre reflexer !! Då hade det sjutton blivit en smäll utan dess like....
Men det är klart i BMW-land har man kanske inte höger regel .. Där gäller bara mest stylad kör först ...

Nej fy farao för er jäkla autobahn-piloter !!
Hoppas det är era egna liv ni tar slut på och hoppas ni får brinna i helvetet om ni tar någon annans pga era idiotiska utspel !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback