Jag ska sluta dammsuga !!

Någon som minns turen med min billiga dammsugare från ÖB ?
Den som jag fick byta först en gång och sen en gång till  och sen en gång till ( sista gången fick jag pengarna tillbaka )

Då bestämmde jag mig för att köra till El-giganten och köpa en dyrare och förhoppningsvis bättre dammsugare.

KYSS KARLSSON !

Idag ska jag köra till E-G och byta min dammsugare  ....

Varför ? Jo den där förbaskade sladden åker in av sig själv hela tiden !! Vilket görs med så stor fart att kontakten ofta dras ut ut väggen samtidigt.. 

Jag ska minsann sluta dammsuga ! Tacka vet jag uråldrigt städande med kvast och skyffel !!!

Grrrrrrrrrrrr !!!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

ingen lunar och ingen blogg... men jag har iallafall en fungerande dammsugare *yeah* ses vi i veckan?? eller till helgen??

2007-03-10 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback