Knäpp. knäppare, knäppast !!

Kommentaren ang melodifestivalens andra chans från min "faster"

Christian Luuk var definitivt knäpp. Ni får ursäkta men jag tycker inte hans skämt är ett dugg roliga ..
Magnus Uggla såg misstänkt påverkad ut. Slog ut Nanne men fick på nöten av Sonja Aldén !! Vem sjutton är Soja Aldén ?

Mina favoriter försvann annars ganska snabbt .. Först Elin Lanto sen Jimmy Jansson och Uno Svenningsson i rask takt. Jag som tycker jag brukar ha ganska bra koll annars och tippa rätt .. Men icke !!
Vilken tur att det bästa redan är i final !!
Ett hyffsat bra startfält måste jag säga.. Sarah, Andreas, Sebastian, Måns .. Får bli fyra röstningar på något så patetiskt som melodifestivalen..

Fast jag vet hur det slutar. Jag röstar inte en enda gång och sen ligger jag hemma och gnäller på att fel låt vann !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback