Nonchalans i högsta grad !

På skolans hemsida hade läraren skrivit att vi kunde hämta tentorna;
Måndag 16.00
Tisdag 9.30 alt 16.00
Onsdag 16.00
Hon hade också skrivit "var snälla att respektera dessa tider"

Idag klockan 16 stod vi ( jag och några till ) utanför klassrummet och väntade.
Men ingen dök upp !!

När klockan närmade sig tjugo över fyra gav jag upp och gick igen.
De andra stod kvar. Hur länge vet jag förståss inte !

Jag tycker bara det är så dålig stil och det fick minsann läraren också veta när jag skickade iväg ett surt mail till henne !
Det är verkligen inte skoj att köra till Lund för den saken utan att hon dyker upp !

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Och så skulle nu respektera tiderna... jo jo.
Visst saker kan hända men jag förstår om du blev sur och mailde henne. har du fått svar på det mailet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback