Pluggar hemma

Ny tenta skrivning i morgon. Jag ska sluta tjata om min tentor, dom kommer ju stup i ett :-P
Denna är inte så stor och jag känner mig ganska lugn ( är det dumt ?? )

Läraren skickade ett mail och bad om ursäkt. Hon skrev också på hemsidan att hon varit i salen tidigare eftersom eftermiddags grupp slutade tidigare än beräknat. Hon hade inte tänkt på att dey kunde komma studenter från andra grupperingar senare utan gått hem !! Baaahh ..
Ska hämta upp min i receptionen i morgon när jag ändå ska in.. Här körs inte mer i onödan !!!

I kväll ska jag plåga Sandra med att hålla mig sällskap till nya avsnitt av "Lyxfällan"
( hon ska vara glad att hon slapp antikrundan )
Jag blir lättad när jag ser det programmet. Jag har faktikst inga betalningsanmärkningar och inga brev till inkasso !! Fast det emellanåt känts lite tröstlöst...
Visst är det hemskt att dom gör tv-program om detta. Där "vi okända" vältrar oss i andras missär !!

Undra om jag ska ta mig ut och klippa lite påskris ! Får man lov att klippa från träden ?
Kanske där ingen ser mig ?

Ha en solig dag :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback