Tv borde tänka på oss studenter !

Tv har plötsligt bestämt sig för att ingå en kupp mot oss studenter !

Dom har spridit ut sina program så minst ett bra visas varje kväll. Jag menar när ska vi hinna plugga ??

 

Vad ska vi bestämma oss att hoppas över ?

 

Måndag; Från koja till slott ( tror inte det. Jag kan ju missa mitt livs inredningstips )

Tisdag; Bygglov ( Programmet med två stjärnor. En goding, tänkte inte på Willy, och inredningstips )

Onsdag; Grey´s anatomy ( Måste säga att mina Onsdagskvällar, gråtande i soffan är heliga ! )

Torsdag; Antikrundan ( ja ok jag veeeet .. Men jag måste se.. )

Fredag; hmm jag fredagar.. Lets dance hoppar jag gärna över med ett leende och Så ska det låta kan jag också missa om det kniper.

 

Så inför en tenta finns bara en sak att göra;

FREDAG HELA VECKAN                                          

 

Ska också berätta att jag gått upp 5 kg sen jag började skolan !!!

Oj oj oj, hur ska det gå för denna bikinisäsongen och hur ska det gå för min mini-tini-wini bikini från Italien.

Badgästerna får ju hjärtstopp om dom ser mig i den !!

 

Nr 1 på min önskelista; En motionscykel. Att ha framför tv´n !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback