Anledningen

till att jag inte skrivit är att det inte hänt så mycket intressant.

Jag och Sandra gick och hyrde "En officer och en gentleman"
En stor klassiker som ingen av oss sett *skäms på oss*
Men nu har vi i alla fall gjort det och den var klart sevärd .. Trots att jag fortfarande hävdar att den bästa film som gjorts är "Pearl harbour"

Sammanställt och skrivit ut allt inför nästa fredags tenta. Känns fortfarande VÄLDIGT omotiverat att läsa, även om det är ett av mina favorit ämne. Det är väl för att sommaren närmar sig med stormsteg !?
Jag kommer att jobba hela sommaren så när som på två veckor, men det är ändå lite annorlunda. Inga studier på kvällar och helger.

Nu avslutar jag med ett nytaget kort på sovande katter :) Kattunge nr 4 sov på annan plats och kom inte med !
Att dom sover alla är inte vanligt !! Här är värsta autobahn för det mesta !!

image21

Kommentarer
Postat av: Tussegumman

Vilka underbara kattungar! Jag har själv en katt som liknar den rödrandiga! Supergulliga sötnosar! Du får ha det gott/Tussegumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback