Mer ytligheter ..

Jag har kommit på att denna bloggen är totalt meningslös i jämnförelse med många andra jag läser slaviskt.
Jag lovar att ändra på det !! Nästa vecka .. tar jag tag i det ...

Nu en snodd lista som plåster på alla ytligheters ytlighet !!

ACCESSOARER
Väska:
Väska ? Skojjar du ? Bag med skolböcker på sin höjd
Plånbok: Nån gammal svart jag snott av dottern
Solglasögon: Några svarta jag snott av syrran ..


TEKNIK
Mobiltelefon:
Nokia 7370i
Tv: Philips
Dator: Fujitsu Siemens, bärbar


BADRUM
Tandkräm: Colgate total
Tvål: En flaska Umbro girl, en natusan och en Dove "trängs" i duschen
Hårprodukt: Hmm schampo ?
Huvudvärkstablett: Panodil
Doft: Hugo Boss, Laura eller nån annan tysk historia
Hudkräm: Aco summerlotion
Till ansiktet: Coop´s hudcreme, Creme matte mousse och golden pouder
Schampo: Barnängen
Balsam: Nej men en hårinpackning då och då


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka smultron / citron
Vin: I nödfall
Bröd: Nått grovt nyttigt
Choklad: Kexchoklad eller daim


HEMMA
Säng: 140 IKEA
Lakan: Svarta med kor just nu
Porslin: IKEA + något ärvt av pappa


FÄRDMEDEL
Bil: The mamma-car, Opel Zafira ~ 00
Flygbolag: Flyger knappt alls ..
Taxibolag: Taxi var god dröj


MEDIA
Magasin: Inredningstidningar
Tv-kanal: 1,2,3,4,5 :)
Dagstidning: Metro
Sajt: Div bloggar, spray, blocket


ÖVRIGT
Frisörsalong: Klipparna
Bank: Föreningssparkbanken / Swedbank
Cykel: En vaniljgul stadig REX *love it*

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Kul, den snodde jag också till min blogg
Ha en bra Mors dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback