Mitt hem är invaderat !

Hjälp katter överallt !!
Plötsligt håller sig inte kattungarna i lådan längre. Inte ens i ett och samma rum !!
Dom springer runt överallt så jag snubblar och sprakar till dom :-S

Katten kommer ut, jag bär in .. Nästa katt kommer ut, jag bär in .. Ser ni senariet framför er ?

Jag ska fixa en dörrstopp i morgon. Något jag kan ställa i dörröppningen så dom i alla fall blir i ett och samma rum ! Än så länge har dom inte lärt sig hoppa :)

Jobba i kväll till 23, kommit hem, ätit en glass och ska nu lägga mig och sova !

Kommentarer
Postat av: Nadja

kattungar är sötast <3

Postat av: -Nena-

Jo jag kan se det framför mig hur du stoppar tillbaka en katt och nästa kommer ut *ler*
Mins vilket jobb en kompis till mig hade då hon hade kattungar, det var ganska skönt att åka hem därifrån efter ett tag *S*

2007-05-03 @ 00:30:21
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback