My feet is killing me !

Oj oj oj, mina stackars fötter !
Dansat himlars !

Sandra och jag intog dansgolvet först av alla... Efter vår brejk var det att par till som joinade oss.
Efter ett tag gick vi ut i bilen och lämnade S väska... När vi sen kom in igen var dansgolvet tomt igen !!!
Baaah kan Malmö-borna inte dansa utan Jennie och Sandra ?
Vi fick dra igång dom igen ..

Men på slutet var det väl så trångt ! Mycket trevligare när vi var där själva och kunde svänga, hoppa, stampa precis hur mycket vi ville !!

Nu har jag klämt resterna av vår Nachos kyckling som blev över innan i kväll ! Hungrig som en varg och törstig som en ... svamp ?

Och nu ska jag tvätta av mig och sen skicka ett ching-ching-SMS till Sandra *gnider händerna och skrattar elakt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback