Upp som en sol och ner som en....... chokladpudding ?

Min kyl är full ... med chokladpudding !!
Efter att ha köpt fel sort, någon skum sak som skulle kokas på spisen fick jag ta ytterliggare en tur till affären.
Väl där insåg jag att dom bara hade storpack !!! 16 portioner !!
Jag som inte ens äter chokladpudding !

Det gör däremot dottern och Kickan ! När jag kom upp ur tvättstugan låg dom på varsin sida av soffan och kved om magont och illamående :-P Skyll er själva när ni äter sånt .... gegg .. *ulk*

Dagen idag blev helt ok till slut ändå ! Trots att den inte börjat så bra och ända fram till nio ikväll var jag rätt less på det mesta.
Men då kom två av mina stora idoler Alexsandra och mia för att pigga upp min kväll :-D


Förresten så är jag och Sandra som ett gammalt gift par. Vi slåss till och med om reklamen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback