Höstlig eftermiddag på landet !

Äntligen sitter jag här med min laptop i köket i huset och har internet !
Som om det inte är nog har vi fått igång tv också.
Fast jag måste erkänna att det varit bra att vara utan både det ena och det andra en period.
Allt är uppackat, min praktikuppgift blev klar och godkänd utan anmärkning, ett nytt sovrum har tagit form ( så när som på lite väv och målarfärg som ska upp med )

Två nätter ska jag vara på min praktik nu och sen är de 10 veckorna slut. Sorligt ! Jag har verkligen trivts som fisken i vattnet.
Nåja lite timmar ska jag väl kunna få där i framtiden, som USK förståss och inte helt samma uppgifter. Ska i morgon efter nattpasset ha slutbedömning och sen samtal med chefen.

Men först sussa två timmar till om jag kan, efter mat och två alvedon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback