Ja ja men ...

Tisdags kväll la jag in en liten lapp till chefen för att höra om deras intresse att ha mig som timanställd under resten av min utbildning.
Tidig onsdag morgon ringde hon och sa att dom gärna såg att jag kom dit igen ! Jag fick ett mail med lediga viktiden och är redan insatt på fyra kvällspass de närmaste två veckorna ! Hurra !
Jag ska nämna att jag förväntar mig en fast tjänst när jag är klar med min utbildning :-D

Igår gick jag i morgonrock hela dagen och kved för jag hade så ont i magen. Jag skulle sett Greys tillsammans med Sandra men det blev inget av. I stället satt vi vid varsin TV och skickade sms till varandra typ exakt samtidigt !! En hjärna i två kroppar .. Hehe.. Karev förever :)
Så idag har jag i alla fall fått på mig kläder, varit ute en promenad med sonen, slängt tidningar och annat återvinningstjafs. Provat en lekplast i byn.
Och ska sen bege mig in till stan för att gå på ett möte.

I morgon tenta i läkemedelsräkning. 100 % för godkänt ! :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback