Tenta & Ullaredstur !

Tentan gick super bra. Facit var uppsatt i receptionen och jag hade alla rätt, vilket krävdes för godkänt *pust*

Igår körde vi till Ullared. Full bil ( och ännu fullare på vägen hem *ler* )
Preciiis efter att vi gått innanför entren gick vakten ut och satte upp avspärnings-band. Vilken himla tur vi hade. I kassan framför mig två timmar senare hade jag endast en person.
Men när jag kom utanför ringlade sig kön på ( *tippar* ) två km ..
Käkade på pizzerian, där det var KNÖK-FULLT !
Jag som älskar att äta bland tusen människor, NOT !
Naturligtvis blev det turer i utomliggande butikerna också.. och kontot har bantat en hel del på mycket kort tid :-S

Jag måste hitta min digitalkamera så jag snart kan lägga ut lite bilder här på sidan.
Men ny ska jag äta ytterliggare en bit smörgåstårta !! Tack Jenny :)

Magnus; Jag tycker du ska ordna dig en egen blogg så jag kan tjuvläsa också :-P


Kommentarer
Postat av: -Nena-

Grattis till alla rätt!

Postat av: Anonym

Grattis :-)

Kanske en ide att skapa en blogg ... måste bara komma på hur man gör först ... är ju inte så kunnig på omrpdet ... haha ;-)

2007-11-12 @ 14:11:01
Postat av: alexsandra

MISS U MY HUN'

2007-11-14 @ 17:55:06
URL: http://alexsandradahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback