Flyttat, samt internet och tv-lös !

Nu äntligen har alla saker flyttats ut i huset. Änsålänge känns det nästan som om man är på en stugsemester. Allting är provisoriskt i väskor, lådor och påsar :-)
Nåja, lite har jag förståss packat upp.
Grannen kom med en stor blombukett och önskade välkommen i förrgår .. Hihi... Gulliga pensionärer !

Värst av allt är att jag varken har tv eller internet på drygt en vecka till .. *suck*
Vad gör man ? Cyklade till Jane och kollade på Äntligen hemma i tisdags. Igår missade jag GREYS !!!!! VA !! VILKET LIV !

I vilket fall ska jag till min praktik nu ! Ska passa på att skriva ut lite papper.

Puss och kram till alla storstadsbor, särskilt till dig Sandra <3


Kommentarer
Postat av: alexsandra

LOVE!
jag får komma och få lite kärlek på landet. glöm mig inte!

Postat av: -Nena-

Hej och tack för mailet.
Jag svarar inte nu utan inväntar ny adress eftersom jag inte vet om och när du kan kolla den andra.
Ha det bäst!

2007-10-22 @ 12:08:56
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback