HJÄÄÄÄÄÄLP !!

En av mina bästa vänner ska bli farmor !!
FAAARMOOR... ( = en gammal tant med grått hår i en gungstol )

Jäklar vilken åldersnoja JAG plötsligt fick !
Här sitter jag vid datorn och på lördag är det utgång på Jägers som gäller.. Allt som en farmor inte ska göra ...
Uhhh *snyftar ynkligt*
Kanske ska man inse fakta, kasta bort sina låga jeans och köpa sig en tweeddräkt ?

Grattis till er i vilket fall !! Jag vet trots allt något om er känsla också :)
Det känns bara som om tiden hinner i fatt oss .... SPRING FÖR LIVET !!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe...du skrämde upp mig lite där! Trodde huset hade brunnit ner eller nåt :-)

Ja du, sånt är livet, vi blir äldre, men såååå gammal är du ju inte än. Och när man får barn tidigt så finns ju
möjligheten att man blir en UNG mormor eller farmor. Men det är kanske dags att börja tänka på att köpa gungstol och stickor :-)

Postat av: -Nena-

Hmmm om du är gammal vad är jag då ;)

Jag kan ju bara bli mormor en visst låter det yngre än farmor *S*

2008-04-22 @ 15:04:09
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback