Städa, rensa, släng och sälj ...

2½ timme har jag tillbringat i mitt källarförråd nu.
Sorterat, slängt och packat.
Ryst när jag hittat musbajs i en låda + att dom räliga djuren tuggat i sin bitar av ett gosedjur och en halloweendräkt. Detta åkte rakt ner i lådan som skulle till tippen ... FY VA ÄCKLIGT !!
Tur att jag satt upp sån där elektrisk musjagare där nere nu !

I morgon bär det av till Malmö med loppis lådorna. Hoppas det kommer mycket folk !
Alla som läser detta; Europaporten i Malmö kl 11-15 Lördag + söndag  !! Kom och köp !! Hihi ...

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Hoppas det gick bra på loppisen.

Mus i lådor är inget roligt.
fast det är mycket lättare att kasta sakerna om de är musätna (om det nu ändå är saker som inte används eller ska användas).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback