God morgon alla glada ..

På dagens inlägg kommer ni kanske att upptäcka att jag inte sovit så länge, eller bra ..

Natten var minst sagt hektisk och man fick minsann jobba för sina pengar.  Tanterna är värst, dom låg på knappen och jag sprang som en gasell..

I vilket fall var det ju då fel på lönen igen .. *haha skrattar så jag gråter* Efter 20 minuter i telefon med löneassistenten fattade hon äntligen vad jag menade !! Hon försökte blåsa mig på 5000 :- ! Vilken fräckhet, tur att jag kollar listan !! Fjäred gången i rad .....

Och sen,,, Jag har sagt det innan och jag säger det igen.. Jag ska gifta mig med JOHAN WESTER !! Nä han vet inte om det än, men snart ska jag klargöra det för honom också .. hihi ... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback