Har man tråkigt eller ?

Regler: Sätt in dessa regler på din blogg. Svara ärlig på frågorna! Utmana andra genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Du har barn...  Jo då

Du använder dig av en kalender... Ja, det är hela mitt liv

Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr...  Nej

Du äger mer än två datorer... Fyra just nu

Du äger en egen bil eller motorcykel... Ja en o-pel

Din plånbok är tom på kontanter just nu... Nej lite skrammel är det i den

Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka... En gång om året kanske ?

Du skulle aldrig kunna vara utan sex... Öhh jag är typ singel

Du vet hur man byter olja i bilen...  Byta ? Nja men kan fylla på

Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka... Nej

Dina enda vänner är från din arbetsplats...  Mina arbetskamrater är 50 + allihop så nej ;)

Du har varit på ett tupperwear party... Jag e stammis

Du är överviktig enligt dig själv... Nej fast en ring på magen har jag fått  

Dina vänner uppfattar dig som snål... Nej

Du har spottat någon i ansiktet... Nej !

Du har fler räkningar än du kan betala... Det händer ja

Kommer du ihåg alla du har haft sex med...   Ja det tror jag .. Hihi

Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök... Ja

De flesta av dina vänner är äldre än du... Nä tvärtom alltid ska jag vara äldst

Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten... Jo

Du tvättar alltid dina egna kläder... Ja vem annars ?

Du röstar... Ja !

Har du läst Kissies blogg någon gång?... Vem är det???

Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång... Nej nej nej.

Du gillar att gå ut och gå själv... Jo ibland men jag föredrar sällskap.

Du gillar ordet FITTA... Nej.

Du har tittat på pratshower... Ja förr tittade jag en del på Ricki Lake men nu tycker jag mest det är pinsamt

Du dricker kaffe minst en gång om dagen... Inte om jag slipper

Du vet hur man diskar... Jag har maskin

Du älskar Blondinbellas blogg... Har inte läst.

Du vill göra något förbjudet...Vet inte...

Du har haft sex på första dejten... Mmm

Du kan räkna till 10 på något annat språk...Ja fler än ett språk faktiskt

När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland... Jag glämmer bort det ibland tyvärr

Du är smartare än dina syskon... Klart jag är ;)

Du kan klippa gräset...Ja om jag får igång klipparen

Du har haft sex i bilen... nä det är mest kallt o trångt

Du kan simma...Ett par meter i alla fall

Du kan mer än två språk flytande..  Svenska kan jag

Du kommer ihåg att vattna blommorna... Nä jag är expert på att ha död på dom

Du pluggar när du måste... Ja jag får väl göra det

Älskar Pizza... Nja blir sugen ibland

Du tränar regelbundet...*harkel*

Människorna på Starbucks vet vem du är... Vad är det ?

Din favoritmat är hämtmat och restaurang... Nej

Gillar du ordet KUK...  Vad är detta för lista egentligen ?

Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein...

Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver... Nä det brukar alltid slinka med något extra

Du kan laga mat själv... Ja det kan jag faktiskt

Du tycker att politik är intressant... Inte ett dugg

Du gillar vin... Nix

Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag... Tidigt ? Jag är i tid i alla fall

Du har alltid en penna på dig... Har alltid ett par i min väska så är den med finns det penna

Du har fått kvarsittning i skolan... Inte vad jag minns

Är det romantiskt med vin... Nä det behövs inte

Du har en mobiltelefon som kostar mer än 5000 kr... Nej

Du förstår politiska skämt första gången de sägs...  kan man skämta om politik ?

Du kan skriva snabbt... Ja ganska men brukar snubbla på tangenterna

Du har förstått att vädret ändras för varje timme...Gör det ? Väderprognosen kanske

Du använder internet varje dag... För det mesta

Du har skönhetsopererat dig... Nä minsann

Du behöver rensa din garderob...Nä den är nog under kontroll

Du vill ha en Sodastream i julklapp... Jag har just skaffat mig en :D

Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den... Jo det har hänt vid tillfälle


Kommentarer
Postat av: -nena-

Funderade också efter ett tag på vad det var för lista med dessa ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback