Jo mamma ..

jag tänkte ju först tillägna sången till dig men sen när jag lyssnade mer noga så sjunger hon ju faktiskt om sin döda mamma ... Så det gick bort igen men jag tycker den är fin ändå :)

Jahapp, nu blir det väl sista rycket innan jul på jobbfronten.
Håller alla tummar och tår att ingen ska bli sjuk till julafton. Vi har faktiskt inte *peppar peppar* varit sjuka på huuur länge som helst !!! Fattas bara att det kommer någon äcklig lite bacill och däckar oss alla den 24:e.
Det varna ju för alla möjliga sjukdommar runt om för tillfället.
Jag kan inte hålla mig isolerad heller för denna människa är ju då inte färdig med sina julklappar ... *panik*
Men nu tror jag i alla fall att jag vet VAD jag ska köpa, nu är bara fråga NÄR ska jag hinna med detta .....

Måste hämta min kamera också ... *puuuh*

Trevlig helg i vilket fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback