Uhh vilken uppstådelse

Igår kväll när jag släckte granen  ( klockan var ungefär halv tolv )
Så trodde jag att jag fick en stöt. Kroppen ryckte till alltså .. Samtidigt trillade en tomta på andra sidan granen ..
Nåja tänkte inte så mycket på det..
Sovit ganska oroligt..

Men blev KLARVAKEN när klockan var 6.20
Hörde en jäkla smäll och hela sängen flyttade sig i sovrummet.
Jag for upp och trodde att någon kört in i huset. Såg inte ett dugg mer än en himla äcklig dimma...

Så jag la mig igen och tänkte; Nä jag måste ha drömt och hoppat till själv ...

Stiger upp vid nio o sätter igång radion. Då får jag förklarat. JORDBÄVNING ! 4,2 på den där richters-skalan.
Nu får jag ut o regla upp huset ... :S


Kommentarer
Postat av: -Nena-

Ja det var ingen trevlig upplevelse att vakna till inte. Jag hade samma tanke med huset och att det blivit påkört.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback