God morgonlista !

Hittad hos Josephine

1. Vädret utanför mitt fönster:
Har knappt dagats, men uppehåll och ganska mild

2. Lyssnar på just nu:
Hund & katt som låstasbråkar

3. I går gick jag och lade mig:
~ halv elva

4. I dag vaknade jag:
Klockan ringde 6.30, gick upp 10 min senare

5. Jag har på mig:
Joggingbyxor och en tjockkofta

6. Senaste person som ringde mig:
Ehh det var ngn från skolan

7. Senaste person som jag ringde upp:
Sonens dagis :)

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Jane .

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Se ovan :)

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Näää jag har inte facebook

11. Som addade dig:
Jäkla tjat om facebook

12. Senaste person som mejlade mig:
Monica på Neurologen 27

13. Sista sajt som jag kollade på:
Samma där jag snodde listan, se ovan !

14. Ska göra idag:
En snabb dusch och sen till jobb ett par timmar. I kväll är det kurs...

15. Bra eller dålig dag idag?
Det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback