Sommartider hej hej ...

Solsken + att sommarens semester önskemål nu är inlämnade gör att jag börjar leta semestermål.
Förra året blev det ingen Ölandstur *fy och skam* Så i år har jag bestämmt mig för att dra dit i sin rätta ordning.
Har nu minimerat utbudet till sju ( 7 ) olika campingar, eller egentligen sex ( 6 ) för jag vill prova något nytt och inte boka den gamla vanliga stugan :)
Undra om campingägarna saknade oss i fjol ?

Nåja ett par dagar till sen får jag ta tag i saken och bestämma + boka !! Det blir snabbt fullt, turister är som gamar :P

Kommentarer
Postat av: Nini

Visst tog Carola ner låten för Andreas?! ;-)

Postat av: -Nena-

Öland är mysigt.
Vi vet inget om sommarplanerna än men jag skulle gärna ta en sväng till ön. Har ju en kompis där som jag gärna hälsat på.

2008-02-18 @ 12:28:51
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback