Se upp för flygande dator

Köpte ett nätverkskort att koppla i USB-porten till dotterns dator

För att installera kortet krävdes Hot fix ....
När jag väl hittat rätt ... krävdes ett service pack för att installera hot fixen....

Med lite hjälp *tack tack* fick jag tag i detta som visade sig vara för stort för mitt USB-minne .. så jag fick bränna det på en skiva, och Nero hade jag naturligtvis inte installerat så jag fick börja med att göra det ...

När jag sen väl bränt, packat upp och börjat installera ...

Så kommer det upp ett meddelande att det inte går att installera service pack.. för produktnyklen till Windows är ogiltig !!

AMEN VA I HELA HELSINGBORG !!!

:-@

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hihi ... tror nog vi har någon ledig tjänst på jobb om du är intresserad ... du verkar ha kvalifikationerna för datayrket åtminstone ;-)

2008-07-12 @ 14:09:33
Postat av: Angelica

Detta var för avancerat för mig...jag hade gråtit om det varit jag :-)

2008-07-13 @ 00:46:52
Postat av: -Nena-

Jag tycker att du är modig som vågar ge dig på det själv. jag hade nog lagt mig under en filt och hoppats på att någon annan tagit tag i det S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback