En liten paus

Puuuh va skönt. Sonen fick för sig att gå till grannarna och bjuda dom på hembakt vanlijbulle !
( ett äldre pensionärspar )
Skönt att få vila öronen lite ! Visst är det härligt att vara ledig men att ha honom som en magnet i rumpan dagarna i ända tar faktiskt lite på krafterna !

Nu ska jag gå och packa ihop lite kläder för i morgon sticker vi till Öland en sväng. Härligt härligt !
Hoppas solen skiner mer på det stället, fast idag är det fint så man ska kanske inte klaga. Jag har tom hängt ut en maskin tvätt !

Hej svejs hörs när vi är hemma igen !

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Kan meddela att i Färjestaden har de haft strålande sol idag i alla fall. Fast nu vet jag inte vart du ska (minnet du vet)

Ha en underbar semester så hörs vi sen.

Postat av: Angelica

Heeej!

Hoppas ni får en skön tripp till Öland.

Ta det lugnt o slappna av oredentligt.

Glöm inte pussa de små kisarna från mig innan ni åker!

2008-06-25 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback