Jag är aldrig sjuk !

Jag är inte skapt för att vara sjuk. Jag är nästan döende !
Här går jag nästan dubbelvikt för att uträtta allt det som jag brukar göra.. Tömma och fylla diskmaskninen, hänga upp och vika tvätt, dammsuga ..
Måste handla och hämta dottern ....

*aj*

Ska gå ut med hunden ~ spring inte så fort Molly, jag orkar inte med ~

*usch nu snöar det*

Bada sonen, rensa pannan, som skulle gjorts för två dagar sen ...

*aj, aj, jag svimmar*

F*n jag måste handla, nu är det påsk ...

Påsk ? Sa*an påskris måste jag ju ha ...

*aj aj*

Ner i källaren hämta påskpyntet ...
Fortfarande dubbelvikt. öm i kroppen och smärtor ...

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Aj aj det låter inte så bra.
Krya på dig vännen
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback