Midsommar i skogen

Min midsommarhelg har varit hur mysig som helst.
Jag föredrar verkligen små nära resor bättre än långa flygplansturer till sandstränder.
I en stuga mitt ute i ingemansland kan man ha det avkopplande. All stress är som bortblåst.
Skulle lätt kunna bo på ett sånt ställe hela sommar halvåret !!!
Lite "Alla vi barn i bullerbyn känsla" :)

Men nu är jag tillbaka till storstaden & om två timmar börjar sommar jobbsperioden. *suck*
Jag trivs verkligen på Neurologen men det är inte utan att det känns jäääkligt tungt att gå dit idag.

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Låter riktigt härligt och jag håller med dig om resorna.



Hoppas det känns lättare när du kommit till jobbet.

Postat av: Emma

Ja men de låter bra, får snart börja skriva lista ju på vem som står i kundkö :)

2009-06-22 @ 15:55:41
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: -Nena-

Jag har något inne hos mig till dig.

2009-06-22 @ 22:15:48
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback