*mums*

Idag bjöd kursaren på världens godaste ananaspaj ! Jag hoppas receptet kommer att publiceras på mailen !
Och annars har dagen också löpt på bra, arbetet blev klart ganska tidigt, vi hade flyt.. Sen skrev jag en stund på den enskilda rapporten *puuuh*
Efter det for vi till BVC för att gå igenom 5-års kontrollen med sonen. Han fick OK-stämpel. 112 cm o 20,7 kg, stora killen.
Naturligtvis fick han välja en sak i affären. Han tog en liten ficklampa, vars medföljade batteri naturligtvis inte fungerade. Grrr ! Nya batteri kommer att kosta mycket mer än själva lampan, men jag var dum nog att inte ta kvitto så jag kan inte byta.

Nu ska vi åter igen köra in till stan för det är tid för dans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback