Slö på bloggandet

men jag har faktiskt inte hunnit med att komma på något kul.

I vilket fall så har jag fått dagisplats till sonen. Fick mitt första hands val och är så nöjd och glad !! Uteförskola på en 4H-gård ! Helt underbart !!

Och sen ser det ljust ut med husförsäljningen också. Kanon !!

Och i morgon får jag hem lite fler flyttlådor, Tack Magnus ;)

Och kursen är slut så jag fick en ledig fredag i morgon !!! Hurra hurra !!

En negativ sak har dock hänt, dotterns mobil blev stulen i skolan. Så nedrans onödigt !! Jäkla snorvalp, alla i klassen säger sig veta vem det är men killen erkänner inte ... Borde vrida öronen av honom !!

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Grattis till dagisplats och att det ser ljust ut på husförsäljningen.



Trist med mobilen, man blir så agn när sådant händer.

Hoppas att killen får samvete och lämnar tillbaka den.



Ha en skön ledig dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback