FK i ett nötskal ?

Var föräldraledig ett par dagar kring jul/nyår, dagar som jag naturligtvis inte fått ersättning för än..

Igår ringde en handläggare;

"Vi undrar varför din inkomst gått upp ?" ~ Ehhh för att jag arbetade 50 % när jag studerade, men nu jobbar jag bara och har gått upp i tid ( Detta har jag fyllt i på blanketten )

"Från vilket datum gick du upp i tid ?" ~ Ehhh sen den 19 December ( Detta har jag OCKSÅ fyllt i på blanketten )

"Stämmer det att du tjänar XXXXXX kr / år ?" ~Ehhh NÄ jag bara tog en summa rakt ut i luften o fyllde i .....
Hade jag försökt lura FK på pengar hade jag nog dragit till med lite högre inkomst va ??

Så nu får vi se om hon blev klok på mina uttömmande svar & betalar ut min ersättning ??

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback