Det gör ont in i själen..

Ibland tror "folk" att "dom" kan kläcka ur sig precis vad som helst. Ingen hänsyn visas till om uttalandet faktiskt sårar den andra parten. & inte nog med att uttalandet skadar och svider... Aldrig aldrig aldrig ett samtal, ett förlåt, en kram ...

När jag gjort så gott jag kunnat, och faktiskt mycket mer till, gällande en sak och sen får höra att jag inte gjort ett smak.... Då blir jag ledsen ! På riktigt ledsen och undrar varför i hela brinnande helvetet har jag lagt ner enerig på det hela när det ändå inte uppskattats ?!

Men jag kan minsann visa hur det går till när jag inte gör ett smak på riktigt !!

Kommentarer
Postat av: Budda

Tack för vänliga ord.

Hoppas så det skall ge sig nu.



Tänker på dig och tackar!!

2010-12-11 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback