Snökaos i Skåne ?

Körde hemifrån i morse vid nio, allt var frid..

Kom hem igen kring 19.. Jätteförkyld ( !! )  till ett kök i fullständig kaos :s
Aja, dottern som fick ledigt från skolan idag pga inställda skolbussar hade iallafall hämtat lillebror på fritids + lagat mat... Så det var bara att ta tag i disken..

Vädret är nog inte så hysteriskt som SMHI pratade om trots allt. Jag kom ju faktiskt både till och från jobbet.

Provar Cloettas sockerfria choklad, men när jag inte får äta socker får nog chokladet vara hädanefter ...

Kommentarer
Postat av: Budda

Inte äta socker?Varför då?



Tre nya inlägg när jag kikade in.Kul. :)



Hoppas du inte far illa (och blir utnyttjad för att du är så snäll).



Jag curlar i så fall också. Till stor del.:)



Är hemma på permis (inlagd igen).



Kram!



2010-12-05 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback