Förvånad..

över vad folk skriver ut i sina bloggar, helt öppet för hela världen !!
Jag skriver inget som jag inte vill att okända o kända människor ska/kan/får läsa.
Jag VET inte vem som läser min blogg och vet absolut inte om jag kan lita på människorna som läser heller.

O jag lämnar inte ut andra människors bekymmer o privata egna saker, vill inte skada eller hänga ut någon.

Sen finns det människor som tror att alla underfundiga meningar handlar om dom !! Tar åt sig för minsta lilla ...
Ja ja om ni känner er träffade så är det upp till er !!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha ha ha h det var minsann rätt mitt i prick Miss jennie !!!

Postat av: -Nena-

Nej ibland undrar man...

2010-03-04 @ 15:15:35
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback