Mys-helg !

Igår jobbade jag länge, vi har öppet varje dag till 18.30.
När jag kom ut till bilen upptäckte jag till min förtjusning att sambon smygit runt på jobb o lämnat 20 röda rosor på min bil :)

Han hade också kört & lämnat barnen hos min syster / mamma.
Fredagkvällen tillbringande vi på B2-puben i Eslöv. Jag och sambon tillsammans med två söta vänner. Helt ok, trots att jag inte är någon öldrickare...

Idag sov jag till jag vaknade, åt frukost i lugn och ro. Hämtade upp barnen som också sovit gott.
Sen skulle W på kalas & N till sin mormor.
Vilket gjorde att jag och sambon kunde sitta själva o äta middag på Eslövs kinarestaurang :)

Även i morgon blir det mys. Simskola med W, sen kommer min pappa o fortsätter bygga på vårt trädäck.
Izabella kommer också hem en sväng.

Kommentarer
Postat av: Budda

Vilken surprise. :)



Jag mailade lösen till vad jag tror är din mailadress på jobbet men jag kommer nog att ändra det när jag kommer hem från sygehuset.



Maila då om du vill ha det.



Hälsn. T

2010-10-30 @ 21:43:28
Postat av: -Nena-

Låter ju som världens bästa helg ju =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback