Bio i julhelgen !

Två biobesök har jag hunnit med.

Narnia 3D som jag och sambon såg i Göteborg. Underbar, beredd att ge den fem stjärnor. Trots att jag tycker 3D är lite jobbigt ibland. Suddigt, stora glasögon och tvära kast gör mig lite groggy !

Sen var jag och sonen på bio, även det en 3D-film.. Megamind.. Inte fullt betyg från min sida, men han var nöjd.
Nöjd var dock inte killen i raden brevid. Han var livrädd och grät högt större delen av filmen. Antar att detta var ett av hans första biobesök ?

Funderar nu på att övertala sambon att se nya Harry Potter i helgen också. Han hittade nämligen ett bortglömt bio-presentkort i sin kavajficka ! Det måste nyttjas eller hur ?! ;)

God fortsättning på det nya 2011 !

Kommentarer
Postat av: Budda

Kul att se dig!!Hihi. Jag har svarat dig i min blogg.



A & J har sett både Narnia och Harry. Inte min typ av film. Jag, A & J var och såg Fyra år till. Mer min smak. :) Mysigt med bio.

2011-01-03 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback