Jag vet att jag ska vara positiv ..

men jag har ont i hela kroppen, feber, torrhosta, tryck över bröstet ...
Känner mig allmänt dassig dvs..

Sen Izabella föddes för snart 14 år sen har jag haft feber två gånger, så det är verkligen inte så att jag brukar vara sjuk. Långt ifrån...

William är också sjuk, 39 grader o soffliggande...

Sambon är skjutsad för att fira sin födelsedag med kompisarna. Själv bäddade jag ner mig på soffan igen under yllefilten med frossa :(
I morgon kommer släkten på kalas, antar att ett par alvedon får mig att stå på benen nån timme ! ( Jag har meddelat att jag är krasslig ! )

Trevlig helg på er !

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig tösen min. Vi syns en annan dag. Se till att bli frisk o kry Kram mamma

2011-01-30 @ 11:44:44
Postat av: Budda

Mäh! Stanna under filten Jennie. stoppar om filten

2011-01-30 @ 23:35:14
Postat av: Budda igen

Ps. Bra att vara positiv men bättre tycker jag är positiv men realistisk, det kallar jag mig själv. :)Tänk på dig själv, du är viktig.Ds.

2011-01-30 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback