Vardag igen

Idag städades den sista julen ut. Adventsljusstakar, stjärnor & julgardiner åkte.
Mörkt blev det i våra fönster.
Men jag köpte iallafall två nya rosa blommor till köksfönstret.

Tydligen har vi förbrukat vår internet spärr för denna månaden & Tre har bestämt sig för att dra ner från 16 - 0,2 i hastighet !!!! Va ?! Det är den 13:e idag, dottern har inte haft sin data på hela veckan ..... Hur är detta möjligt ?
Vi har ingen fast telefon indragen i huset utan måste ha mobilt bredband. Kikade lite på det nya 4G, men herregud 599 :- / månad !! Det är på tok för dyrt tycker jag.

Här publicerar jag ett foto från nyårsafton, på två hjärtan...


Kommentarer
Postat av: karin

Tack så mycket! =) Glad jag blir!

Postat av: Lisa (Sjubarnsmamma)

Så fina :-)

2011-01-22 @ 20:30:11
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback