Detox Dag 1

Igår när vi skulle klä upp oss för att gå ut fick jag en fasansfull upplevelse !! Den blusen jag skulle ha på mig gick inte att dra upp över överarmarna ( !!! )
Fetto-armar !! :(

Eftersom många i min omgivning är inne på Beach 2011-förberedelser måste jag säga att jag blivit lite sporrad sista veckorna.. och NU ? Enormt taggad !!

Idag är första dagen på mitt nya liv !!

( berättar att jag levde mycket sunt 8 veckor innan jul, sen kom julhelgen och allt rasade igen. Nu är jag dock åter på G )



Frukost; Havregrynsgröt med jordgubbar, två finncrisp och ett glas juice



Lunch; Advokado, keso, hasselnötter. Lite torkade aprikoser & ett glas Provivia

Ikväll blir det melodifestivalen. Övriga sällskapet ska beställa pizza medan jag och syster ( en av mina stora sporrar ) ska bryna kycklingfilé, woka grönsaker och till det ris/bulgur-mix !!! Låter MINST lika bra som pizza !!!

Nu ska jag dra på gymnastikskorna, sätta i headsetet och ta en promenad i soldiset !! ( KANSKE joggar jag ett par steg också )

Glöm intre rösta ikväll !!!
På min stora favorit såklart !! The Moniker "OHH MY GOD"


Kommentarer
Postat av: Budda

The Moniker? Oh my God säger jag!! Hälften skämt hälften allvar.:)



Trevlig kväll!!



Ps. Jag skall bla ha stuvad spenat. Mums. År sedan :) Ds.

2011-03-12 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback