Himmel vilken dag !!

Det har varit en MYCKET intensiv och lång dag på jobbet idag.
Onsdagar brukar vara mina tidiga dagar, men jobbade till 16.30 och en liten stund extra utöver det till och med.
Direkt efter jobb till APT, som var intressant men det blev många timmar. Nu var det ganska skönt att doppa rumpan i soffan, ÄVEN om det inte fanns mat, jag fick nöja mig med en pasta-färdigrätt i mikron.

I vilket fall är jag nöjd. ( Jag jobbar ju på förskola )
Alla barn överlevde, inget blodflöde på hela dagen, alla fick mat och de som skulle sova gjorde det. Tror också att alla barnen hann med att bajsa under dagens lopp.

Sen att handdukshållare, handfat, spegel, torkyapparat och badrumsgolv blev full med röd färg, jag skällde på en kollega så att en förälder hörde detta och jag missade beställa mjölk det är bara små oväsentliga saker.

Puuuh tur jag är arbetsnarkoman så jag orkar ett tag till !!


Kommentarer
Postat av: Budda (Tina)

Andas Jennie!Andas. :)

I morgon är en ny dag.

2011-03-25 @ 00:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback