Nöjd !

Nu har vi

1. Bokat födelsedags-semestern. Vi fyller båda 35 i år & firar med en resa till Gran Canaria. Ingen av oss har besökt Kanarieöarna tidigare, men 95 % av svenska folket kan väl inte ha fel ? ;)
En vecka blir det för mig och sambon, det känns som det är sista resan utan barnen nu. Dom börjar bli så pass gamla nu så dom snart klarar av en resa till solen utan att bara gnälla, slåss och pipa.

2. Bokat hotellrum i Stockholm för hela familjen. Nu ska barnen få se Skansen, slottet, gamla stan... Och William som säger "Kungen finns ju inte..." ska få sina fiskar varma. ( Kungen själv kan iofs vara på Öland nu när jag tänker efter ... )

-------------------------------------------------------
Mindre nöjd med;

I övrigt är det sjukt här hemma.
Therese har haft migrän i två dagar. Natalie kräktes hos mormor i helgen och har nu fått feber. Sambon blev sjuk idag och kräks..
Underbart nästan jämt, när ska bacillhärden försvinna ?? Min förkylning sitter i än, vecka åtta nu ! Jag vill INTE ha kräket också. Äter Bifulac som föreyggande.

Kommentarer
Postat av: Budda

Tips: svälj 10 hela vitpepparkorn mot magsjuka. :)



Jag fick din ´grej´i dag. Så jag är redo. :)



Krya på familjen.Semestern låter härlig. När far ni?



Vad skall du köpa på IKEA?

2011-03-29 @ 21:04:26
Postat av: Bror Jesper

Håll ditt avstånd, jag har inte tid med att bli sjuk!

2011-03-30 @ 15:11:54
Postat av: Budda

T A C K för länken men... JAG HAR SÅDANA. Hihihi.

Dock ej upphängda.

2011-04-04 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback